PRO-AM GC DE SCHOOT

In 2024 zal deze jaarlijkse traditie binnen GC De Schoot plaatsvinden op zondag 1 september.

Op zondag 18 augustus werden via loting 14 teams samengesteld, die bestaan uit een sponsor, een pro en twee clubleden.

Voor deze editie hebben we ook weer 14 pro’s die hun golfkunsten komen vertonen. Het was enig gepuzzel, omdat er dat weekend ook veel Europese golfwedstrijden plaatsvinden, maar we zijn weer blij met ons deelnemersveld. Alle pro’s hebben eerder deelgenomen aan de Pro-Am op De Schoot.

De oudere pro-deelnemers zullen weer van de partij zijn, zoals Didier de Vooght en Brian Gee, mannen die in het verleden op nationaal niveau hebben gepresteerd. Maar we verwelkomen daarnaast ook de jongere pro’s zoals Bastiaan Haasnoot (ooit de jongste PGA-Golfpro van Nederland), Youri van Koppen en Dylan Boshart. Ook bekende namen uit onze omgeving, zoals Piet van Eijndhoven en Twan Boerdonk spelen mee. Uiteraard is onze eigen pro Jos van den Hurk naast gastheer ook deelnemer.

Voor iedere golfliefhebber is het zeker de moeite waard om op deze zondag eens te komen kijken naar de verrichtingen van deze professionele spelers. Wij nodigen dan ook iedereen van harte uit om te komen en eventueel met de flights mee te lopen. Het is een unieke gelegenheid om topgolf van dichtbij te ervaren.

De Pro-Am wedstrijd begint om 10.00 uur en eindigt rond 17.00 uur.

We prijzen ons gelukkig dat we veel mensen binnen de club hebben die als sponsor de Pro-Am mogelijk maken. Onze dank gaat dan ook zeker naar hen uit.

De Pro-Am Commissie